Tema: Re: vejapjove (zoliapjove)
Autorius: sharp
Data: 2011-06-27 17:32:50
nu nemyliu as jos.

nes:

1. prie plieno konstrukcijos labai limpa pjaunama zole. cia sneku apie
masinos apacia.
uzsi...au kariaut, t.y. gramdyt apacia su rankom po pjovimo nu tipo kad
laikyti
technika more or less svaria. kiek imanoma.
Turiu elektrine plastikine Alko is maximos, tiesiog nera tokios problemos,
apacia beveik visada buna be sluokniais prilipusios zoles.

2. Mano turimas HUSQV modelis salyginai chu...vai uzpildo deze, jei zole
kiek dregnesne.
Anksciau mineta alko taip prigruda deze, kad kai kratai reik su pirstais
patempt
kad pradetu byreti. Ir tai prie tu paciu pjovimo salygu.
manau tas blogas uzpildymas yra del tinklines dezes ir kiek negeros imetimo
I deze
trajektorijos. kodel tinkline deze uzkliuvo ? nu o todel kad tas tinklas
manau kazkiek
uzsinesa, t.y. prasipucia su laiku blogiau. Plastikines dezes (kartu ir
Alko)
neturi tokios problemos kaip vent skyluciu uzsikisimas. ten kazkaip viskas
nubyra.

del to susumavus viska uz ir pries - vienitelis teisingai gaminantis pagal
mane benzinines
mashinas yra Vikingas. :) Tai va ir isdesciau savo point'a.

Naudoju as ta mashina bet tikrai nepirkciau dar karta.
Buvau pasiskolines Husqv benz trimeri, kaime sodyba apvalyti,
irgi kruta toki, berods 243FR, galingas, pjuklai, diskai, zylkos montuojasi,
kabinasi ant abieju peciu, bet kazkaip vel likau nesuzavetas.
Tai jau buvo antras mano salyginis nusivylimas minetu brandu.

"Bangis"  wrote in message news:iu7v7e$he4$1@trimpas.omnitel.net...

On 2011.06.21 13:29, sharp wrote:
> o as tau irgi pritariu del visu punktu o labiausiai del 4.
> pats turiu husqvarna - tai laukiu kol nudus taip kad neskaudes sirdies
> ismest.
> ir jamsiu vikinga. pjaunu irgi apie 9 arus. husqvarna 2000 litu eiles,
> nepamenu
> modelio, jauciu jau negaminama.
o ko tu jos taip nemyli? su 9 arais supjaut hugsvarna ilgai dirbt
reikes. O be to - nieks netrukdo ja paskui pataisyt :)