Tema: Re: vejapjove (zoliapjove)
Autorius: Pi.
Data: 2011-06-16 16:19:46
pjaunu su vienu, nes pirkdamas rinkausi ir domejausi..  ir dabar
dziaugiuosi..
nesuprantu kodel tu man bandai irodyt, kad as neteisus.. as turiu savo
tiesa.. gal ji ir nera absoliuti..  nu dar ir tavo sukaupta patirtis ir
marketingas, kai kuriu gamintoju, sako kitaip.. tai ka man dabar daryt?
kartoju: su galu nesirinkciau.. o kad yra mananciu, jog as neteisus.. lai
mano.. savo nuomone galiu turet kokia noriu.. ir net ja issakyt..
ai.. draugas turi galu varoma.. sake puikus dalykas pjauti auksta zole..
ijungi pavara, priekis pakyla.. nukapoja virsunes kai atleidi jau ir iki
reikiamo aukscio nupjauna..:) arba net sake varo pakeles prieki.. nes ratai
tiek nepasikelia su reguliatoriais.. tada sutinku.. nepamainomas daigtas..