Tema: Re: vejapjove (zoliapjove)
Autorius: algiben
Data: 2011-06-17 09:50:52
Eksploatuoju jau trecia vejapjove, sklypas apie 9arai.
Is patirties rekomenduociau , kad vejapjoves butu:
1. Varomi priekiniai ratai
2. Savaeige
3. Ratai su guoliukais , o ne ant ivoriu
4. Zoles surinkimo talpa standaus plastiko, o ne juodas "maisas" su skylemis
5. Centrinis aukscio reguliavimas priklausomai nuo zoles dydzio
5. Veikiantis aptarnavimo servisas

Siuo metu turiu Stiga, man labiausiai tiko kainos/kokybes santykis. Kainavo
apie 1300Lt.
Nepatariu nusipiginti iki "Senuku" lygio.
As taip esu "pasimoves", pataupai kelis simtus ir zoles pjovimas is malonumo
virsta keiksmazodziu...