Tema: Re: Granulinio katilo kilovatai
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2011-06-22 09:27:25
On 06/21/2011 12:11 PM, Vidas Makauskas wrote:

> As svarstau tarp dyzelio ir granulinio minusineje temperaturoje. Kol kas
> uzsikabinau uz sio
> http://www.paltaja.lt/Gren/Eko%20Pelet%20granuliniai%20katilai.html

Na irgi neblogas granulinio varijantas, kazkaip sito nebuvau aptikes.
O dyzelio tai nelabai svarstau, nes kuro kaina didele ir pigimas vargiai
ar nusimato, o ir lieki priklausomas faktiskai nuo vieno tiekejo.
Granulinis tuo ir faina, kad granuliu rinka nera monopolizuota ir ten
vyksta tikra konkurencija, o ir pacios granules ekologiskesnis kuras.

> Pliusineje temperaturoje svarstau oras-vanduo silumos siurbli uz 6,555
> http://www.intergam.lt/silumos_siurbliai.html

Kazi ar verta... Uz tiek pinigu gali nusipirkti 10t granuliu, kuriu tam
siltajam sezonui turetu uztekti 10 metu. O silumos siurbli po 10 metu
kogero teks remontuot... Islaidos sildymui su SS bus kogero beveik
identiskos granuliniam.

Sakyciau geresnis variantas pasistatyt saules kolektoriu nedideli, kad
nereiktu naudoti elektros arba katilo karsto vandens ruosimui vasara.
Nors ir tai dar reiktu paskaiciuoti per kiek laiko atsiperka...

--
Paulius
http://manonamas.wordpress.com