Tema: Re: Granulinio katilo kilovatai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-06-21 07:43:47
2011-06-20 17:43, Vytautas rašė:
> o tai kam nepertraukiamas degimas kad vyktu? man atrodo geriau jau
> galingesni imti - kai nereikia silumos - uzgesta, kai reikia - uzsikuria,
> juo  labiau kad esant reikalaui galetu daugiau silumos prigeneruot (pvz
> lauke -30, + sildomas boileris ir pan,) nors nepamaisytu kokia maza 0.7-1.5
> akumuliacine

Maza akumiliacine tai kiek? Apie 100 litru? Tiek vandens pats katilas
turi savyje?

Atviros liepsnos vandens katilai turi tureti mazaji rata uz kurio ribu
neturetu vanduo isteketi kol jo temperatura nepakyla iki 65 laipsniu
tam, kad nesurudytu katilas del kondensato. Kai tik katilas, tame tarpe
ir granulinis, daro pertrauka, vanduo mazajame rate atvesta. Kad katilas
pradetu sildyti jam ir vel reikia pakaitinti vandeni mazajame rate iki
65 laipsniu ir tik tada paduoti i sildymo sistema. Kuo katilas
galingesnis tuo to vandens katile yra daugiau. Apie 100 litru. Visai
kaip karsto vandens boileryje. Jeigu granulinis katilas 30kW tai jo
pertraukos, darom prielaida, 3 kartus ilgesnes, negu 10kW katilo.
Prisiminkim. kad namo nuostoliai yra 10kW salciausiu periodu tai net
10kW katilas rudeni-pavasari ir puse ziemos dirba puse savo pajegumo.
Jeigu galvoju teisingai tai kam moketi pinigus uz papildoma galia,
kurios palaikymui reikalingas papildomas kuras, nes 30kW granuliu katilo
minimali galia artima 10kW. Tai yra minimaliu rezimu gali sildyti visa
nama paciu salciausiu periodu.
Suprantu, kad problema siek tik sprendziama gerai izoliavus mazaji rata
arba palaikant katile vandens temperatura su elektros tenais...

Pavasari statysiu granulini katila. Taigi noreciau issiaiskinti kaip su
tuo galingumu.