Tema: Re: Granulinio katilo kilovatai
Autorius: linasZ
Data: 2011-06-21 07:28:11
granuliniam nereikia is vis akumuliacines. Siaip daug kur raso kad
granulinis efektyviau veikia kada veikia maximaliu galingumu, tai yra
pastovei dega, nei kad uzgesta uzsikuria ir t.t. pvz jis budejimo rezime kas
kazkiek laiko pasiduoda granuliu ir ipucia, kad neuzgestu tai vis kazkiek
jau naudojamas kuras.