Tema: Re: Granulinio katilo kilovatai
Autorius: Vytautas
Data: 2011-06-20 17:43:17
o tai kam nepertraukiamas degimas kad vyktu? man atrodo geriau jau
galingesni imti - kai nereikia silumos - uzgesta, kai reikia - uzsikuria,
juo  labiau kad esant reikalaui galetu daugiau silumos prigeneruot (pvz
lauke -30, + sildomas boileris ir pan,) nors nepamaisytu kokia maza 0.7-1.5
akumuliacine