Tema: Re: taupios lemputes - kiek laiko garantija?
Autorius: Renookas
Data: 2011-06-21 21:04:42
tai as pasakiau ka norejau pasakyti:) Nelabai aisku ka tu norejai kito
poaskayti apart to kad mazeja elektros suvartojimas vasara. As isjungiau
saldytuva ir pasistaciau maziuka, viesbutini toki, plius dienos ilgesnes,
darbe ilgiau uzsibunu, rezultatas mokesciai 120 Lt uz viska.. tame tarpe uz
elektra 90 Lt, kai budavo apie 150.