Tema: Re: taupios lemputes - kiek laiko garantija?
Autorius: aviliux
Data: 2011-06-19 09:16:59
OSRAM duoda ne 2 metus o 3 !   Turiu ir emailus is ju ofiso, ir kalbejau telefonu pats, ir kabo flajeriai ju visose prekybos vietose.
Philips - susirasiau ir susiskambinau, gavau atsakyma: 'pagal LR istatymus garantija 1metai'. Is tiesu as neskaiciau tu istatymu ir nesigilinau ar tikrai. Nusprendziau pirkt tik Osramus.

    O su ssseniu garantiniu turejau irgi reikalu. Ten visiska bullshita jie skiedzia. Pries 3metus pirkau 1 dujine E14 lempute is ten, jau tokia kruta tipo is rakinamos vitrinos uz ~15lt. Ant dezutes parasyta 8000h darbo, kas lygu min 11 menesiu. Isukau i laiptines koridoriu be lango, sviecia ji ten visa para. Perdege po 9men, nunesiau su cekiu ir dezute i garantini ir aisku mane jie siunte nx. Emiau sneket apie vartotoju teisiu tarnyba ir i uzrasa ant dezutes rodyt. Pasake apie ekspertizes daryma, kuria turesiu apmoketi as, jei pasirodys kad tai as kaltas del gedimo. Sako - o tu zinai kad intervalai tarp junginejimu turi sudaryt ne maziau 30minuciu? Sakau - o kur tai parasyta sioje dezuteje? Kur instrukcija??
Cia keypointas - jei ner instrukcijos, vartotojas nekaltas, ekspertize netenka prasmes. O minimalus veikimo laikas, uztikrintas uz ta kaina, yra nurodytas - 8000h. Jis nebuvo realizuotas pilnai.
As is sportinio azarto tikrai buciau kreipesis i VVTAT, nes buvau piktas ant tokio dejimo skerso ant vartotojo. Boba pajuto tai, pašūkaliojo dar ir grazino pinigus.

Daugiau sss nebeperku dujiniu. Maximoj per ispardavima prisipirkau Osramu po 6lt ir uzgrustas visas butas jom :)

Rekomenduoju tau paskambint ar parasyt i vvtat.lt ir inspekcija.lt