Tema: Re: taupios lemputes - kiek laiko garantija?
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-06-20 22:13:01
tai nepirkt tų šūdų, per vieną lentyną sudėti Osram'ai ir Philips'ai.
Išvis, ant kiek reikia būt įjungus durnių, kad pirkt už 1/4 normalaus
daikto kainos ir galvot, kad nešūdas.

Aš tai skaitau kaip tik gerai, Senukai suteikia pasirinkimą - ką nori tą
perki. Tik vat su visokiais "protingais" bėda, nes pastoviai nori būt
protingesni už visus.