Tema: Re: taupios lemputes - kiek laiko garantija?
Autorius: MumZer
Data: 2011-06-19 14:26:51
tai vat man ir idomu su tuo "2 metai ES ta garantija defaultu ir px ką
pardavėjas sako":)

bandysiu dar i nemaisto produktu inspekcija (savaigaliais nedirba jie juk)
o del osramu ar ne osramu - reikejo man tiesiog tuo momentu "burbulo"
tipo (kur skersmuo ~12cm) lemputes. juokingiausia - kad atsinesiau jas
namo - o jos abi nedega.. :) tai kita diena ejau keisti, pakeite..

si karta - po to kai is garantinio skyriaus "pasiunte nx" nuejau iki tu
"konsultantu" lempu skyriuje ir paklausiau, kiek yra tai konkreciai
lemputei garantija.. vienas jau pradejo galva guldyt, kad nera, bet kai
garsiau pasakiau, kad tikrai yra. tai mergaite kita nepatenkinta
burbtelejo, kad osramui 2metai, o sitom - 6 men.. na ta pati (dar
kazkoki ten direktoriaus isakyma minedama) sake garantinio skyriaus
"kasininke".

nu bet ta lempute elektros prietaisas, o jiem lyg ir 24men turi buti.
bet neradnu konkreciai kur://