Tema: Re: NT brokeriai
Autorius: ru
Data: 2011-06-09 13:41:03
Idek savo skelbima, kad ir skelbiu.lt, kokie 3-4 brokeriai paskambins,
pasiulys savo paslaugas. Susitari del ju/jo honoraro ar procento, jokiu
sutarciu nepasirasineji. Pardavus su ju/jo pagalba, atsiskaitai (arba
neatsiskaitai, cia jau sazines reikalas). Tuo paciu gali prasyt, kad ir
naujo busto tau ieskotu.
Viskas is asmenines patirties. Vienu metu gal 6-7 skelbimai (skirtingu
brokeriu) internete buvo + dar savo kanalais ten jie dirbo. Tik
galiausiai buta pardaviau pazistamiems (nors ir tuos ant kelio agento
skelbimas uzvede, tik is nuotrauku  suprate, kad cia mano butas,
susisieke tiesiogiai).
Nauja buta irgi pats radau, pora savaiciu prie kompo teko prakiurksoti.
Geri pasiulymai, pasirodo, ilgai neuzsilaiko.