Tema: Re: NT brokeriai
Autorius: Atlepausis@wrk
Data: 2011-06-09 09:02:20
Dar beveik niekaip nesiseka, nes tik 7dienį įdėjau skelbimą, kad parduodu.
Domėjosi vienas agentas, bet nepasirašiau su juo.
Vakar per pusiau pažįstamus atėjo berniukas pafotkino, pažadėjo pabandyt
padėt. Tai skaityk tik nuo šiandien (tikiuosi jau nuo šiandien) prasidės
aktyvus pardavinėjimas, nes iki dabar tai toks daugiau pasyvas buvo ;-]

Kas dėl naujo nusipirkimo, tai aš darau taip, turiu suplanuotus tiek ir
tiek $, noriu tokio ir tokio buto (žiūriu naujos statybos), kadangi
dirbu santechnikos medž prekyboje tai šiokie tokie siūlo galai yra per
kuriuos galiu bandyt surast ryšį iki statytojų (svarbiausia ir
užtarimą), nu ir deriuosi.

Bet tos derybos irgi dar tik orinės daugiau, nes didelė dalis planuojamų
$ turi ateit pardavus dabartinį butą.... :/

Pastebėjimas, jei pasirašinėsi su NT agentūrom sutartis, turėk raumeny,
kad jau ne iš vieno girdėjau, kad sutartys - pyzdavotos. Pasirašai ir
pzda, kol ištrūksi teks pasikankint. Parduos - mokėsi. Neparduos -
mokėsi. Pirst - mokėsi. Parduosi pats - mokėsi. Mokėsi. Mokėsi...

Sėkmės, ir linkiu greitų įkurtuvių ;o)