Tema: Re: NT brokeriai
Autorius: Ruta
Data: 2011-06-09 09:56:40
Atsiprašau, čia ne į temą, ar galima pasmalsauti, kokios tokių veiksmų
priežastys? :)

Beje, dėl sutarčių - sutartis prieš pasirašant atidžiai perskaityti
reikia ir nuspręsti, priimtina tau tai, ar nepriimtina. O ne perskaičius
tik tuos punktus, kur kita pusė pirštu tavo privalumus parodė, vėliau
dejuoti, kad sutartys "pyzdavotos" ....