Tema: Re: kuro rūšių palyginimas
Autorius: Binzius
Data: 2009-04-02 15:07:04
kad kainu komisija taip nusprendzia - kalti tik jie patys.
jei nustatyta kaina pasidaro mazesne uz kaina "ant sienos",
tai visi ploja, o kai atvirksciai, tai jau - vagys!

as tai irgi noreciau, kad benzino ir dyzelio kainas patvirtintu 1 karta per metus.
vat kaltu 3Lt/l visus metus ir ramu
px, kiek nafta kainuos... 10 ar 150 baksu uz bareli...