Tema: Re: kuro rūšių palyginimas
Autorius: MS
Data: 2009-04-02 10:20:15
PVM lengvata kiek zinau dabar yra tik centriniam sildymui. O apie akcizu
uzdejima visai nieko negirdejau, gal gali pasidalinti savo ziniomis - kokiam
kurui, kiek? Malkoms manau akciza butu sunkoka uzdeti.

Kad dabar LD uzlauzusi kainas nera kalbos. Man idomu ilgalaikeje
perspektyvoje koks bus kuro rusiu kainu santykis. Gazpromas pvz dujas
pardavineja pagal dyzelio ir mazuto kainas, tai ir galutiniam vartotojui
dyzelio /duju santykis turetu buti daugmaz pastovus.