Tema: Re: kuro rūšių palyginimas
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-04-02 11:25:13
> Ilgalaikeje perspektyvoje niekas labai nesikeis, iskyrus elektra, kuri
> brangs sparciau uz kitas kuro rusis. Kitos gi, mano nuomone, brangs
> proporcingai.

Mano nuomone del elektros yra kita. Elektrai brangti nera priezasciu. Jeigu elektra kainuos 60 centu tai ne del to, kad pabrango, o del to, kad nukrito lito verte. Tai yra devalvavus lita elektros kaina santykinai turetu nepabrangti kiek pabrangtu dujos po lito devalvacijos. Kad litas bus devalvuotas yra oficialiai paskelta - lito santykis su euru bus perziuretas pries ivedant eura. Tai ko gero ivyks pries pusmeti.
Toliau spamas
--
"Europos Komisija žada padėti, bet dėl IAE kartoja „ne“ delfi.lt/news/economy/energetic s/article.php?id=18825114
Atominės jėgainės reikmėms Lietuva per pastaruosius 7 metus jau gavo daugiau kaip 500 mln. eurų, dar daugiau kaip 800 mln. eurų, skirtų elektrinės uždarymo pasekmėms kompensuoti, numatyta skirti iki 2013 metų. Tokia suma elektra Lietuvoje turi buti pigesne...

Atkreipciau demesi i sia informacija:

Siuo metu is atomines uzdarymo lesu Elektrenuose statoma turbina uz 800 milijonu. Su dotacija "Naujos jėgainės statybai 170 mln. eurų iš Tarptautinio Ignalinos AE eksploatavimo nutraukimo rėmimo fondo (TIENRF) yra skyrusi Europos Sąjunga." Saltinis - "Energetiniai Elektrėnų "žiburiai" iki 2010 metų gali ir neįsižiebti"
delfi.lt/archive/article.php?id =16065449
"Ūkio ministerija giriasi, kad naujasis Elektrėnų blokas gamins elektros energiją beveik dvigubai mažesnėmis sąnaudomis nei du dabartiniai 150 MW elektrinės blokai." O dabartinio elektrines bloko elektros savikaina yra 16 centu. Tokia savikaina nurodo akademikas Vilimas "Nauja atomin? elektrin? Lietuvoje: viltys, strateginiai planai ir realyb? (Akademikas Jurgis Vilemas)" neris.mii.lt/mt/straipsniai/200 70708/atomine.doc
Vadinasi naujame Elektrenu bloke elektra bus gaminama uz tokia pacia savikaina kaip dabartineje Ignalinos atomineje. Arba Elektrenuose gaminama elektra bus 5 kartus pigesne, negu planuojamoje statyti atomineje.

Elektros kainos didejimui nera jokiu prielaidu. Is kur VST per metus gauna MILIJARDA dividendu. Kur isplaunami RST "dividendai"...

stai kiek Lietuvai reikia elektros:
"Stabdomas Ignalinos AE antrasis blokas" delfi.lt/news/economy/business/
article.php?id=14095864 "Numatoma, kad elektros poreikis Ignalinos AE remonto laikotarpiu Lietuvoje bus apie 900 mln. kWh"

Kur pradingsta dar 5 kartus daugiau elektros,kuria pagamina kitos elektrines? Jus uz ja susimokate, o atomines elektra keliauja i Rusija.

Elektros kaina dides tik tuomet kai turesime atomine. Paciais skurdziausiais paskaiciavimais ji naujoje atomineje siu dienu kainomis bus 80 centu. Dabar mes mokame uz elektra tiek lyg atomine elektrine mums atiduota nemokamai. Baltarusijoje salia Lietuvos sienos ir Gardino Lukasenka jau projektuoja atomine, kurioje elektra kainuos 10-15% pigiau, negu siandien.
"Baltarusių AE bus statoma 20 km nuo Lietuvos sienos?" delfi.lt/archive/article.php?id=18654953
"Baltarusijos atominė jėgainė – Lietuvos pašonėje" delfi.lt/archive/article.php?id=18711768
Elektra is Baltarusiai pardavines po 8 centus.