Tema: Re: kuro rūšių palyginimas
Autorius: MS
Data: 2009-04-02 11:05:13
tada zymiai labiau apsimoka suskystintos dujos. Talpyklos irengimas atsieitu
panasiai kaip ir duju ivedimas. Be to sklypai su dujomis gerokai brangesni.

Pries kokius 3 metus kolega buvo paskaiciaves kad dujos 30% brangiau uz
malkas, o dabar jau gaunasi dvigubai. Tai vat ir svarstau ar isvis nespjauti
i tas dujas ir pasirinkti zidini +dyzeli/suskystintas.