Tema: Re: Q: Del siuksliu metimo i svetimus konteinarius
Autorius: Gintas
Data: 2011-05-18 17:18:35
man paaiskino, kad konteineriai privalo but isvezami REIKALINGU daznumu, kad zmonems butu kur siuksles pilti. Visus metus moku i menesi vienoda mokesti. Nepriklausomai, pilnus-tuscius, daznai-retai isveza. Sneku apie konteinerius salia daugiabucio. Siauliai. Tad jeigu "pyst" pasikartos-prades dazniau atvaziuoti :) Kaina nuo to nepadides, nes siuksliu imone ziuri savo pelningumo viso aptarnaujamo miesto atzvilgiu. Jei atnes is kitos gatves-vadinasi ten maziau reiks vaziuot. BENDRAS siuksliu kiekis nuo miesto neturetu pakisti.