Tema: Re: Q: Del siuksliu metimo i svetimus konteinarius
Autorius: Gintas
Data: 2011-05-13 01:35:29
RASIAU: "Kitas reikalas, jei bemesdami tai daro netvarkingai,  pritersia aplinka ar meta, tai ko nedera mesti. Tada jau ir man sudai verda :)
"  O siaip, kad konteineris butu laiku isveztas-turi teise reikalauti. Isvezimo daznumas tavo "siuksliu" mokesti irgi neitakoja (salyginai, nes tavo atveju, jei is taves isveza daugiau-tai is aplinkiniu gyventoju-maziau, vadinasi teritorijos aptarnavimo kastai nesikeicia)