Tema: Re: Q: Del siuksliu metimo i svetimus konteinarius
Autorius: Gintas
Data: 2011-05-13 00:30:49
Dristu spet, kad visi , deklarave savo gyvenama vieta moka siuksliu mokesti. JOKIO SKIRTUMU KUR METI. Nebe tiek laikai, kai tekdavo moket, uz isvezamu siukliu svori (ar turi) . Jeigu tai tiesa-neturetu paciam galvos skaudeti-nuo to, kad kazkas mes i tavo konteineri, mokestis tau nepadides (o jei padides-tai ne del to) Kitas reikalas, jei bemesdami tai daro netvarkingai,  pritersia aplinka ar meta, tai ko nedera mesti. Tada jau ir man sudai verda :)