Tema: Re: Q: Del siuksliu metimo i svetimus konteinarius
Autorius: Darjusas
Data: 2011-05-13 13:29:02
Gal reikia aiskumo, kaip daugiabucio gyventojai apmoka uz siuksliu
isvezima.
PVZ
Stovi du konteineriai, vezami trys kartus per savaite , gaunasi kad 24
konteineriai per menesi, o tai sudaro "x" suma per menesi.
Namas yra "y" ploto, tai gyventojas moka - "x"/"y" ir padauginti i
gyventojo busto plota.

Isvada, kiek maziau bus "x" suma, tiek maziau mokesime.

>>> ejs