Tema: Re: Rukymas daugiabucio balkone
Autorius: VNO
Data: 2011-05-13 16:19:23
> Tegul eina į mišką ir ten rūko jei neranda kitos vietos, kur nekeltų
> kitiems nepatogumų.

idomus argumentas.
tiksliau svajone.
tavo logika jei tau trukdo rukantys kaimynas - galima eiti i miska gi.

> Tavo argumentas panašus į budulio ant vejos pabėdavojimą „o kur man
> mašiną statyti, valdžia stovėjimo vietų neįrengė“. Nori rūkyti – rūkyk,
> bet nekelk problemų kitiems.

labai kreivas pvz.
rukyti balkone galima pagal istatyma.
statyti masina ant zoles - ne.
jauti skirtuma?

noras priversti zmogu nerulyti balkone man panasus i nora priversti nestatyti masinos kieme, nes ten yra "tavo vieta".

> O bėgimas nuo problemos į mišką problemos neišspręs. Gyvenant
> visuomenėje problemas reikia spręsti ne pabėgimu, o susitariant.

jo reikia tartis.
pvz rasyti sms su ispejimu - "einu i balkona parukyt"

VNO