Tema: Re: Rukymas daugiabucio balkone
Autorius: Atlepausis@wrk
Data: 2011-05-13 09:38:10
Gerb. p. VNO,

Kaip tik lietuviškas būdas yra "ai pakentėsiu"

Ir šiaip Lietuvoje jei kaimynas balkone laiko karvę - skandalas, jei
rūko - norma. Mano nuomone tai yra paradoksas, nes ir vienu ir kitu
atveju smirdi. Plius rūkalai link vėžio veda. Kodėl kažkieno įprotis
turi man ir mano šeimos nariams gadinti sveikatą?

Žodžiu aš nerūkau tu nerūkai. Aš geriu tu geri mes visi labai geri.