Tema: Re: Rukymas daugiabucio balkone
Autorius: Atlepausis@wrk
Data: 2011-05-13 08:13:34
Mane tai irgi tokie rūkaliai užpisa. Nori smardintis - smardinkis, bet
kokio velnio aš turiu uostyt tavo smarvę?
Kartais labai džiaugiuosi, kad iš 45 laiptinėje esančių butų gyvenami tik 8.
Kartais pamąstau, kaip reiks kovot su smirdukais. Pirmas žingsnis tai
bandyt pasikalbėt gražiuoju. O nepavykus susitart gražiuoju, paskutiniu
metu kažkaip apsistojau prie "smarvė atgal" kovos būdo. Pasitari su
Nagliu Šulija kada bus karštesnės dienos ir mažai vėjo, palieki balkone
žuvies kokios, dar kokio pūvančio reikalo ar kitokio šūdo. Kai gerai
prasmirs kaimynas pats atlėks rėkt, o tada ir bus galima paaiškint kas
kaip. Tektų pačiam pakentėt smaradą, bet jei rezultatas bus teigiamas -
galima ir pakentėt. Galų gale, galima išvažiuot atostogų į kaimą gryno
oro ieškot :-)

P.S. Kai buvau rūkalius nesmirdėjo dūmai nei gramo, ir jei kas būtų
kalbėjęs taip kaip aš rašiau keliomis eilutėmis anksčiau, tai būčiau
išvadinęs daunu-debilu-idiotu-šlanga. Dabar nerūkydamas suprantu koks
rūkymas yra šlykštus nereikalingas žalingas ir t.t. reikalas. Geriau jau
už tuos pinigus išsiųst žmoną pusdieniui į SPA. Ir boba laiminga, ir
pats makaulę pailsini nervus nuramini (dažnai gi sako "rūkau kai
susinervinu").