Tema: Re: Rukymas daugiabucio balkone
Autorius: KEdas
Data: 2011-05-13 15:49:48
Dknk rašė:
> siulai tam kaimynui rukaliui daryti? - zmona greiciausiai veja kad bute
> nerukytu, tai kur jam rukyt? - vietos kaip ir nera... jei rukys tulike -
> greiciausiai per ventiliacija irgi pajausi...ir vel bus blogai

Tegul eina į mišką ir ten rūko jei neranda kitos vietos, kur nekeltų
kitiems nepatogumų.

Tavo argumentas panašus į budulio ant vejos pabėdavojimą „o kur man
mašiną statyti, valdžia stovėjimo vietų neįrengė“. Nori rūkyti – rūkyk,
bet nekelk problemų kitiems.

O bėgimas nuo problemos į mišką problemos neišspręs. Gyvenant
visuomenėje problemas reikia spręsti ne pabėgimu, o susitariant.