Tema: Re: poliu armavimas
Autorius: jonis
Data: 2011-05-07 18:37:39
Tiesiog pritariu eimui - zmones pagalvos, kad gudrus esi, o paskui ir
sklando legendos. Pavesinei grezti su benzininiu/rankiniu sutinku-
imanoma. Bet normalius pamatus - na netikiu. Pats esu apie 1000 skyliu
isgrezes, tad patikek, zinau ka tai reiskia. Grezdavau mini
ekskavatoriumi (3.5t) ir patikek, kartais papuldavo toks smagus gruntas,
kad is kokiu 2.5-3 metru jau su jega lupt reikedavo. O su vamzdziu
kisimu, rankiniu budu, MKN - pornografija.