Tema: Re: poliu armavimas
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-05-06 10:59:41
2011-05-06 09:15, Giedrius rašė:
> Sveiki.
> Kaip yra gaminamas poliaus armaturos karkasas ?
> Ar galima virinti ar tik suristi ?
>
> poliu skersmuo 30cm  armavimas parodytas /_\  bet architektas sako gali
> daryti ir kvadrata ( |_| virsuje taip pat turi buti :) ) . Gal galit kas
> apsviesti kas yra geriau, blogiau apie armavima.

Jeigu armatura risama, kad betonuojant neisilakstytu, tai sukisk strypus
i betona ir nereikes risti. Bet, jeigu skersine armatura reikalinga
stiprumui, tai turi buti dedamas virintas karkasas.
Taigi kokia problema nusipirkti suvirintus karkasus? Su lengvaja ie
atsivesi.
Pries darydamas greztinius pamatus, pasiskaiciuok kiek tau kainuos
juostiniai. Man juostiniai kainavo 1,5 karto pigiau uz greztinius, o
cokoli pamurijau is fibo blokeliu.