Tema: Re: poliu armavimas
Autorius: CodeC
Data: 2011-05-06 13:45:34
On 05/06/2011 01:30 PM, Giedrius wrote:
> jo kainele nebloga
>
> o paciam imanoma grezti ? Ar cia gaunasi viena skyle per diena :) rankiniu
> budu.
>
> Kokia technika grezimui ?

technika tai buna rankinis benzininis graztas zemei. arba isvis
rankinis. su paprastu rankiniu esu grezes 20cm skersmens skyles, bet ne
pamatam. greziau apie 1m gylio. tikrai nera sunku, bet cia viska lemia
gruntas. kokiam molyje tai dar klausimas ar ir su benzininiu isgreztum.
blogiausiai kai pataikai i dideli akmeni :) bet tas pats itariu galioja
ir rimtesnei technikai.