Tema: Re: poliu armavimas
Autorius: dz
Data: 2011-05-06 17:56:13
kai dariausi kazkada pamatus tai isbandziau visokius variantus, bet
galiausiai isgreze bobcatas d30 sklyles berods po 25lt skyle, cia pries 4-5
metus, ir tai pasispisdamas greze
kadangi pas mane grynas polis ejo tai su rankom bandziau neina visai, nu
igrezi 5cm ir po to istraukt neina:),  o benzinis suka zmones aplik save o
ne syles grezia

o del armavimo tai tu greziniu tai as kai tik betona supyle ikisau po 4 d20
armaturas ir manau per akis, nes neisivaizuoju kur ten zemeje gali atsirant
kokie tai itempiai, ta armatura aplamai daugiau yra rostverko surisimui su
greziniu

--
www.rees.lt