Tema: Re: rekuperacija
Autorius: MaRiUs
Data: 2011-04-21 09:38:11
SU pakastu oro paemimu ziurek kad vasara neprisiveistu visokiu zveriu,
nes siurbiamas dregnas oras patekes po zeme turi savybe kondensuotis ir
tai neblogai...... o tada jau prasideda bakterijos, smarve, pelesiai ir
kiti reikalai...

O ortakiai tiesiai betone ar polistirole ?
Jei polistirole tai nemanau kad kazka islosi, nes paklojus polistirole
vandentieki jokio isilimo nepastebejau, nors salto vandens vamzdis eina
per 2 cm nuo sildymo vamzdziu.....

--
MaRiUs
Kaunas