Tema: Re: rekuperacija
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-04-21 09:26:07
> [...]
> pasiduoda +20, is lauko -15. Tam kad isvengti rekupo apledejimo, rekupas
> pradeda balansuoti oro srauta, t.y. daugiau istraukia o maziau paduoda,
> tokiu budu oras atsildomas. T.y. silumos siurblys kaip bebutu pradetu
> grazinti siluma is nusausinto ismetamo oro, kadangi visa dregme,
> susikondensavusi silumokaityje isbega per drenazine anga rekupe....
> Kaip zinia, sauso /nusausinto oro entalpija mazeja (t.y. jo kubas
> pernesa maziau silumos prie to pacio temperaturu skirtumo) tai ir
> grazinant ta siluma isgaunamas mazesnis efektas.

Kadangi pas mane jau yra pozeminis oro paemimas todel neplanuoju, kad i
rekupa ateis saltesnis, negu 5 laipsniu oras. Taigi, jeigu gerai
supratu, po rekupo butu ismetamas tik teigiamos temperaturos oras. O
toks oras visiskai tinkamas i SS.

> O del 500W silumos poreikio namui prie -10C tai manau cia jau smarkiai
> perlenkta :)))))

As turejau omenyje 500W elektrini galinguma. Siluminis galingumas butu
1,5-2kW. Tiek paduodamos silumos su oru, kai lauke -10, turetu pakakti.
Mano gi atveju, kai sienos is 20cm neoporo, o sildomos grindys is 30cm
M100 polistirolo, papildomo silumos saltinio nereikes. Sildiomu grindu
miegamuosiuose net daryti nereikejo, bet kai vamzdeliai kainuoja 2,000
visam namui tai ir ibetonuoju, o paskui ziuresiu ka naudoti, o ko
nenaudoti. Visai galimas variantas, kad mano atveju paduodamo oro
pasildymo ir is viso nereikia, nes ortakiai ibetonuoti i sildomas
grindis ir kol ateis oras, jis jau bus pakankamai isiles. Apie SS ant
rekupo uzsiminiau bendru atveju, nes gaila ismesti likutine siluma kai
yra galimybe panaudoti uz atsiperkancia kaina. Aisku, ir vel gi mano
atveju, butu geriau sia siluma panaudoti karsto vandens gamybai, bet
visi boileriai su SS skirti kambario temperaturos orui, o ne teigiamos
temperaturos orui. Nesidomejau, kad uztektu pakeisti freona ir tiek to
pritaikymo?