Tema: Re: rekuperacija
Autorius: MaRiUs
Data: 2011-04-20 17:13:34
Pasidarai is vielos ir celof maiso lanka kaip drugeliam gaudyt pridedi
prie difuzoriaus ir ziuri kaip greit prisipucia maisas arba susitraukia
(nu cia jau sunkiau)
taip santykinai susireguliuoji srautus, istraukimus padarai panasiai
kaip pritekejimo (tarpelius)
cia zinoma jei istraukimu/padavimu atvamzdziu tiek pat...
tada uzdarai visas duris, paleidi rekupa ant max ir po durim uzdeges
ziebtuveli ziuri i kuria puse oras eina....
jei eina i ta kur reikia - super, jei ne- darai is naujo... nu pas mane
sitam dalykui toks intuityvus pojutis yra, man zodziu gan paprastai
gavosi....

--
MaRiUs
Kaunas