Tema: Re: rekuperacija
Autorius: MaRiUs
Data: 2011-04-20 22:33:55
nu ir kiek tu ten islosi is to SS, kai jis vistiek prie zemu temperaturu
nekazka veiks, o prie -5 ir aukstyn tai kam to SS reikia...
Siaip SS ant rekupo pasiteisina tik kokiam baseine ar  tai pramoninese
patalpose, kur shalinamo oro dregme didele (tuo paciu ir su oru
isnesamas energijos kiekis) ir oro kiekiai nevisai buitiniai.....

--
MaRiUs

Kaunas