Tema: Re: sklypo sukelimas
Autorius: CodeC
Data: 2011-04-05 22:23:22
On 04/05/2011 10:14 PM, eimaz wrote:
> viskas pas mane stabilu buvo, kaip sakiau, namas stovi 3 metus ir jokia
> siena neskilus. aisku gal virs 20t buldozeris belygindamas pridejo savo, kad
> kazkiek grunta sutankino. o tavo ~60cm sukelimas ir ~200m3 grunto tai man
> isvis keista, kad cia problema darai. atsivezi 15 tarakonu po 50-100Lt,
> issilygini ir visa beda.

nu nedarau problemu, tiesiog domiuosi, svarstau, daug ko nezinau... cia
tikrai tokia kaina tu 'tarakonu' :) ?
siaip dar vienas variantas yra. kadangi as noriu statyt lengva karkasini
vienaauksti, tai galima isvis betoninio rostverko nedaryt. o pamatu
kolonas iskelti aukstai. tada gausis visas namas medzio karkaso, ir gal
net bus lengviau apsiltinti medines grindis, nes is apacios palysti
galima bus. gal tik vandens, kanalizacijos pajungimai neaiskus kolkas
siuo atveju... o zemiu aplink tai ir veliau uzsivezt galima, jei tik
poreikis bus.