Tema: Re: indukcines kaitlentes minusai
Autorius: Movila
Data: 2011-04-05 15:22:32
Jums indukcine gali kenkti tik tuo atveju, jei turite sirdies problemu:
keistas voztuvas, idetas stimuliatorius, ar pan. Jei esate sveikas ir
neturite jokiu metaliuku organizme, tai nieks jums nepakenks.
Liaudiskas indukciniu darbo apibudinimas:
Indukcinėse kaitlentėse vietoj įprastų kaitinimo elementų po stiklo
keramikos paviršiumi yra įmontuotos indukcinės ritės, kurios, maitinamos
generatoriaus energija, kuria elektromagnetinį lauką. Elekromagnetinės
bangos betarpiškai šildo puodo dugną, taip šiluma susidaro puodo viduje ir
patenka į gaminamą maistą.

    Dėl šio principo indukcinė kaitlentė pasižymi unikaliomis savybėmis,
kurios nebūdingos nei dujinei, nei elektrinei kaitlentei. Visų pirma, šiluma
kuriama tik tada, kai indas yra padėtas ant kaitlentės. Visų antra,
kaitinimo zona automatiškai prisitaiko prie kaitinamo indo pločio. Nuėmus
puodą, indukcinė kaitvietė automatiškai pereina į „budėjimo“ režimą, o jei
puodas ilgesnį laiką nebuvo uždėtas, pati išsijungia."

Indukcine kaitlente taupo apie 40 % el energijos , lyginant su
iprastinemis-tai jos didziausias privalumas. Kitas privalumas- kaitvietės
vėsios, prie jų neprilimpa išbegęs maistas, tad valymo problema atkrinta-
pabandykite paprastą keraminę kaitlentę atgramdyti nuo prisvilusios sriubos,
ar uogienės- menkas malonumas (-: