Tema: Re: indukcines kaitlentes minusai
Autorius: pjezo
Data: 2011-04-04 23:06:22
kva  mm  jbtvmt....

tau ka, per fizika nemoke indukcijos?
nemoke kas yra trafas ir kad jis veikia indukcijos principu?

nemoke kad yra radiobangos? nemoke kad jas sulaiko metalas ar kitas laidininkas? ir kad energija issiskiria silumos pavidalu? id turint kruopa smegenu galima suvokti kad maistas tai tas pat laidininkas?

nu jbtvmt nesikeikiant,  kai gali toks  individas tureti 10 is fizikos?