Tema: Re: indukcines kaitlentes minusai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-04-05 10:46:58
Pries "gi" - "indukcine".

"Dainiushas"  wrote in message news:ineh6g$kh4$1@trimpas.omnitel.net...

galėjau jau nebesigirt, kad dar elektroniką univere mokeisi.... Nes
neišmokai ne tik elektroniko, bet ir elementariai galvot... :)

Jei į temą - mikrobangė šildo maiste esantį vandenį, taigi apie poveikį
maistui galima diskutuot. Mikrobangė gi, šildo indo dugną, nuo kurio
savo ruožtu šyla maistas. Taip, kad poveikis maistui toks pat kaip ir
nuo kitų viryklių.

Dainius

On 04/04/2011 10:59 PM, gnt wrote:
> nu mokykloje apie indukcine tikrai nemoke, KTU baigiau elektronikos
> specialybe pries kokius 5 metus ten irgi nemoke.
>
> "Dainiushas"<skirdain@gmail.com>  wrote in message

>>> kaitlentes. ale cia ziuriu visiems kad tik kita durnium palaikyti, o ne