Tema: Re: Atsiklijavusi apdaila virsh lango (klinkeris)
Autorius: CodeC
Data: 2011-04-04 11:44:19
On 04/04/2011 11:31 AM, Arj wrote:
> na gal nereikia tiek daug reklamos, visgi klinkeris, skirtingai nuo impregnantu, ne vakar israstas.
> Nu ir zmogaus nereikia taip gasdinti - vasara ateina, pasidasidarys arkini langa, kaip baznycioj :)
> Gal ten statyta buvo pardavimui, o zmogus jau pastatyta nusipirko uz paskola visam gyvenimui

nu bet jei po keliu metu sienos gabalais jau krenta tai galima tik
spelioti kaip apskritai tas namas pastatytas... ar po keliu metu stogas
nesupus ir pan.. ar nereiks viska kapitaliai remontuoti. pats savo akim
maciau kaip 'meistrai' dirbo tais aukso metais kai kiekviens alchashas
po 4k per menesi gerdamas gaudavo. iki tokio lygio, kad gipsa suko po
lietum kol dar stogas nedengtas. apsiltinimo vata visa i leda sushalus,
pavasari vanduo upeliais viduj bega, kaminai visi snargliais suklijuoti,
begantys, instaliacija visa is akies be jokio projekto, ant gipso dar po
5-10cm tinko kad islygint ka pries tai kreivarankiai pridirbo ir pan...
atsukus lubu gipsa paziuret kas dedasi - kabo vandens pusle pleveleje.
vadovas ramiu veidu su peiliu pyst prapjove, 'nuleido' ir uzklijavo su
lipnia juosta. sako bus gerai :))) buvau apakes.
nx tokius namus uz paskolas :)