Tema: Re: Atsiklijavusi apdaila virsh lango (klinkeris)
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-04-03 21:47:17
Beje ziuriu pas tave plytu virsutiniai krasteliai trupa jei tai tiesa,
reiskia tavo plytos permirksta, o tai irgi negerai. Tavo vietoje idemiai
perziureciau mura ir impregnuociau kol nevelu. Su sarama net neisivaiduoju
ka daryti, sarama pati turi laikyti mura, o dabar muras save islaiko ir dar
kabancia sarama laiko, kiek ilgai sunku pasakyti.