Tema: Re: Atsiklijavusi apdaila virsh lango (klinkeris)
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-04-04 09:18:52
IMHO apatinė eilė sumauta ant kokio tai švelerio ar kampainio, kurio čia
nesimato, vėliau ant viršaus sumūrytas mūras.  Siena gavo drėgmės ir keleto
šalčio ciklų, ko pasekoje apatinė eilė ir atitrūko. O neatitrūkti ji niekaip
negalėjo, nes ji niekaip nėra surišta su likusiu mūru. Dabar manau kaip
patarė nežiniukas paremk.
Blogiausia tai, kad greičiausia visos sąramos pas tave padarytos taip pat,
todėl kur didesnii langai problema kartosis.
Geriausias dalykas yra ardyti tą kūrybą ir mūryti kaip priklauso, dedant
bautopo sistemas. Jei kam įdomu galėsiu mestelti foto kaip pas mane buvo
daroma, žinoma man tai kainavo, bet kelis kart pigiau negu, kad Simonui 25
dabar atsieis.