Tema: Re: Atsiklijavusi apdaila virsh lango (klinkeris)
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-04-03 21:23:49
Blemba itariu reikalas tai netgi labai negeras. Haltura tai
vienareiksmiskai. Virsutines plytas laiko surisimas, bet kaip prihimicinta
apatine eile tai vienas bieasa zino. Zinau tik viena tiksliai ta apatine tai
tirai pareis zemyn. Reikejo savo laiku naudoti bautopo sistema. Dabar itariu
ten kaskur pasleptas sveleris ar kampainis ir ant jo sumautos tos plytos,
kampainis pavargo ir plynos nuslinko.