Tema: Re: vamdzio sujungimas po grindimis
Autorius: Atlepausis@wrk
Data: 2011-03-25 08:19:43
Pirmas dalykas, tai negalima lygint laistymo sistemos ir vandentiekio.
Laistymui prakiurus mažiau bus žalos nei prakiurus vandentiekiui po
grindimis.

Galima ir užveržiamomis. Ale kai žmogus klausė kaip sujungt patikimai,
pateikiau patikimiausią man žinomą variantą ;-)
Ir pvz užveržiama žalvarinė jungtis, vargu ar kainuos pigiau nei
elektromova. Dar yra alternatyva plastikinė užveržiama jungtis. Ji bus
fiziškai kiek didesnė, gerokai pigesnė (tingiu žėt kainą, nu bet taip
sakykim fuflo galima rast ir už 3Lt. Turiu Izraelio gamybos "Plassim",
16 atmosferų laiko ir t.t. kaina iki 10 pinigų)

Aš skaitau, kai viso labo vienas sujungimas, tai reik daryt
patikimiausią, nepaisant laiko/pinigų (realiai čia kelios valandos ir
20-30 Lt, įvertinus detales, kurą važiavimui, cigaretę parūkymui t.t.)
O į pigumą/greitumą reiktų žiūrėt kai jau prasideda daug sujungimų arba
kai darai kaimynui.

Geros dienos