Tema: Re: vamdzio sujungimas po grindimis
Autorius: MaRiUs
Data: 2011-03-25 00:09:04
Jei PE tai puikiai susivirina ir be jokiu movu, tik rankyte atmushus reikia
but :)
na ir bandyma pasidaryt dar neuzkasus....
Zodziu pakaitinus nesmsrkiai statybiniu fenu iki beveik lydymosi
temperaturos abu galus KARTU (galima ir dviem fenais)
juos suspaudes, kad gautusi tam tikro aukscio rantelis tolygiai per visa
sujungimo perimetra, tikrai gali but garantuotas, kad toj vietoj netruks....
bet kaip sakau, cia jau reikia kazkiek ranka atmusus but.
Zinoma su mova patogiau, bet tai reikalu daug, aparata tampyt, mova pirkt, o
jei dar nerasi savo diametro.... :)