Tema: Re: vamdzio sujungimas po grindimis
Autorius: Atlepausis
Data: 2011-03-24 21:39:28
Turi turėt ir kiti miestai. Pas geoterminingus gali pasiklaust, nemažai jų naudoja elektrosuvirinimą.
Šiaip Wavinas savo kataloguose rodo šitą produktą, tai pagal savo lokaciją ieškok kas prekiauja wavinu, gal turės/galės užsakyt.
Ir šiaip. Nebūtinai Monoline, yra ir kitų brandų.
Šitas vamzdis matuojamas išorėje. Jei išorėj 32 mm, škias vamzdas 32ras. Ir mova škias bus D32.
Virinimas paprastas. Abu vamzdžio galus nuvalei, kad nebūtų apiplyšėliai, nuriebalinai spiritu (dėl nuriebalinimo medžiagos tai ne 100% garantuoju), sukiši į movą, prie movos pajungi aparato jungtis, aparatu nuskanuoji barkodą, rūkai lauki, alles ;-)

"gnt" <sddsdsds@sdsddsryg.lt> wrote in message news:img3qp$2fk$1@trimpas.omnitel.net...
>o tos movos eina pagal diametra ir pagal vamdzio tipa ar kaip? paimciau, bet
> ne is vilniaus esu, tai reiks ieskotis kitur.
>
> "Atlepausis" <atlepausis@gmail.com> wrote in message
>>> skaitosi. juodos spalvos su berods melyna juostele, kaip minejau 32mm