Tema: Re: Patarimu perkant buta
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-03-22 12:50:25

> Jei visi langai į pietus - irgi nieko gero. Dėl to ir sakau, kad
> geriausia orientacija rytai-vakarai.

kaimynų į pietus ir vakarus, kažkaip nesidžiaugia.....

> Čia rimtų inžinierių teiginys, aš pats tau smulkiai neišaiškinsiu, bet
> visada turbūt galima pasigooglint.

na, apie inžinierių rimtumą nediskutuosim, o "use google" skamba dar
stipriau nei "eik nahui", bet.... jei kandyškės COP'as ~3, tai į abu
galus, tai iš kur tas trigubumas gaunasi neįsivaizduoju. Čia gal reiktų
konkrečią situaciją žiūrėt, langų dydį, pralaidumą ir t.t.t.t

> Kaip jau sakiau - kiekvienam savo. Man pvz patinka keltis kai į langus
> šviečia saulė. Negalėčiau šiaurinėj pusėj gyvent (teko pagyvent kurį
> laiką), saulės šviesos trūksta elementariai.

Nu va. O man nepatinka keltis vien dėl to, kad plieskia saulė :)