Tema: Re: Q: Patarimu perkant buta
Autorius: darkalas
Data: 2011-03-22 10:08:43
Bent jau man idealiausia jei miegamasis pietryciu puseje, o salonas su
virtuve - siaures vakaru puseje. Rytais saulute pazadins, vakare ziuresi
i saulelydzius. Kas liecia reguliuojama sildyma, nakti laikai prisukta
sildyma, o miegamaji ryta kai saule uzsildo, jo net atsukti nereikia.
Iseini i darba buto beveik nesildes. Diena sildymas uzsuktas, nes namie
nieko nera, vakare buni vakaru puseje, kurioje saule taip pat uzsildo
buta. Taigi, sauletom dienom salcio diskomforto beveik nepatiri, ir
sildymo sanaudos minimalios. Jei butas tik i viena puse - kazkuria dienos
dali vistiek turesi pilnai sildyti. O siaip butas tuo geresnis, kuo
daugiau skirtingu pusiu mato :)

As uzaugau bute, kuriame 4 langai is 5 buvo i pietus.. Vasara ziauriai
karsta, taciau ziema ta saule labai gerai budavo. Nes ziema bute vistiek
25 laipsniu nebuna, o tos retos akimirkos kai islenda saule ir uzkaitina
buta - labai malonios. Kondicionieriaus del 3 savaiciu per metus statyti
neverta.

Taciau is esmes - kiek zmoniu tiek nuomoniu.