Tema: Re: Patarimu perkant buta
Autorius: Spakainas
Data: 2011-03-22 10:31:53
> ein nax, man tai geriau jau nereikia tos šilumos, geriau žiemą
> pasišildyt nei visą vasarą šaldytis

Jei visi langai į pietus - irgi nieko gero. Dėl to ir sakau, kad
geriausia orientacija rytai-vakarai.
Kita vertus, aš mieliau gyvenčiau pietinėj pusėj nei šiaurinėj. Su mūsų
klimatu pusę metų saulės ir taip beveik nematai. Normaliai šilta būna
kokius 3-4 mėn, kai tuo metu ir taip dažnai atostogauji gamtoj. Žinoma,
jei esi namisėda kompiuteristas, tau šiaurinė pusė tiesiog išganymas.

> ooo, galima plačiau kaip čia taip gaunasi?

Čia rimtų inžinierių teiginys, aš pats tau smulkiai neišaiškinsiu, bet
visada turbūt galima pasigooglint.

> pas man šiaurę - vakarai. Visai nieko.

Kaip jau sakiau - kiekvienam savo. Man pvz patinka keltis kai į langus
šviečia saulė. Negalėčiau šiaurinėj pusėj gyvent (teko pagyvent kurį
laiką), saulės šviesos trūksta elementariai.