Tema: Re: Patarimu perkant buta
Autorius: Arj
Data: 2011-03-21 11:23:32
> ziurek sauleta, as issinuomaves i shudina puse, tai saulytes gaunu tik ryte iki 12 po to prieblanda bute....

del langu - mnesutinku. Pas mane bute 1 lambario + virtuves langai i siaurie, kitas kambarys i pietus.
Vasara kambaryj i pietus nu i nx, kituose pakenciamai - bent uzuolaidu nereikia uzsitraukti. Ziema jokio skirtumo.
Tiesa dabar pro langa saulute maloniai pasildo :)

> ziurek mokescius,
> ziurek kaimynus,

jei namas blokinis - ypatingai svarbu. Nes garso izoliacijos juose nera is principo. Jei "smetoninis" storasienis
musras, tai px.
Nu ir gyventoju kontingentas labai svarbu (cia mikrorajono prasme - ji naujininkus tikrai nenoreciau)

> ziurek kaip su vieta automobiliui,
> ar negyvena triuksmadariai aplink,
> jei sena statyba nesirinkciau krastinio buto, beigi pirmo bei paskutinio auksto (senoj statyboj salta buna, be to
> pirmam aukste labai jau laiptines durys trankosi)

cia pritariu, tik del pirmo auksto - ziema minusas kad salta, vasara nedidelis pliusas kad taip nekarsta kaip
aukstesniuose aukstuose. Del laiptines duru - prie to priprantama ir labai greit "nebesigirdi".

> ziurek susisiekima, mokyklas, darzelius, parduotuves.
> bustas manau turetu but toliau nuo pagrindiniu gatviu... (triuksmas+dujos)
> berods tiek, na tautieciai dar prides gal ka...

saip jei yra galimybes ir ateitys planai labai nesipjauna, rinkciausi prie darbo + salia parduotuves.
Dabar panasiai gyvenu - automobilis nereikalingas nei i darba nei i parduotuve :)