Tema: Re: Palemono blokeliai
Autorius: zanas
Data: 2011-03-18 16:59:15
"Vidas Makauskas"  wrote in message news:iltc29$gii$1@trimpas.omnitel.net...

> man nepatiko palemono blokeliai del matmenu kreivumo. daug kur,
> stengiantis sumuryti lygia siena, yra tarpu tarp blokeliu sujungimu, per
> kuriuos
Pats murijai?

Ne, pats nemoku :-)

> svilpauja vejas.
> bet patiko del ju mases ir stiprumo.
> btw. antra karta rinkciausi roku blokelius.

Blokeliu nebuna, kad per vertikalias siules nesvilpautu vejas, nes
nenumatytas vertikalus skiedinys. Del to as vidu tinkuoju, o polistiroka
tepiau visu pabirsiumi, o veliau dar pripuciau putu,

suprantu, kad vertikali siule yra be skiedinio, taciau siaip normaliai
blokeliai turi susikabinima vienas su kitu ir kiauru skyliu neturetu buti.
tinkavimas ir isores apsiltinimas cia jau kiti dalykai, pasakiau tik apie
blokelius savo nuomone - kita karta rinkciausi roku blokelius del geresnes
geometrijos.